Pagrindiniai el. komercijos ramsčiai Pirkėjo asmenybės yra pagrindinis el. prekybos ramstis. Užuot kuriant produktus, paslaugas ir sprendimus pagal projektavimo komandos pageidavimus, tam tikrų tendencijų ir tendencijų ir modelių suasmeninimas vartotojų duomenimis į pirkėjo asmenybes tapo skaitmeninės rinkodaros norma. standartinė praktika. elementą prie vis dar šaltų jūsų tyrimo duomenų. Tipiškų ar netipinių ekstremalių pirkėjų asmenybių profilių kūrimas padės suprasti tyrimų modelius. Kaip pirkėjai gali jums padėti? Pirkėjo asmenybės pateikia prasmingus archetipus, kuriuos galite naudoti vertindami projekto ar projektavimo proceso raidą.
Pirkėjo asmenybės padės jums Kurdami pirkėjo asmenybes galėsite užduoti Darbo funkcijos el. Pašto duomenų bazė tinkamus klausimus ir atsakyti į juos, atitinkančius vartotojus, kuriems kuriate arba optimizuojate savo verslą. Pirkėjo asmenybės neaprašo tikrų žmonių; Galite juos sukurti remdamiesi tikrais duomenimis, surinktais iš kelių realių asmenų. Pavyzdžiui: „Kaip Jonas, Aleksandras ar Eliza reaguotų ir elgtųsi į x arba modifikaciją y konkrečiame kontekste? „Ką darytų Luka, Simonas ir Paola? Pagalvokite ir jauskite, kai jie sąveikauja su prekės ženklu, daro ir sako? “.
Ką mes stengiamės daryti „Kokius poreikius bandome patenkinti šioje konkrečiame klasteryje? Pirkėjo asmenybės ir dizaino mąstymas Dizaino mąstymo procese dizaineriai paprastai pradeda kurti pirkėjo asmenybes antroje fazėje, apibrėžimo fazėje. Apibrėžimo fazėje dizaineriai sintezuoja pirmojo etapo, empatijos fazės, tyrimus ir išvadas. Pirkėjų asmenybių naudojimas yra tik vienas būdas, kuris gali padėti dizaineriams pereiti į trečiąjį etapą – idėjų kūrimo etapą. Šie personažai bus naudojami kaip vadovai idėjų ir minčių šturmo sesijose.
|