ກ່ອນທີ່ທ່ານຈະເລີ່ມຕົ້ນການເຮັດວຽກຂອງທ່ານ, ກໍານົດເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນ. ມີທາງເລືອກທີ່ນັບບໍ່ຖ້ວນ, ແຕ່ຖ້າທ່ານພະຍາຍາມແກ້ໄຂບັນຫາຫຼາຍເກີນໄປໃນເວລາດຽວກັນ, ທ່ານຈະບໍ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດໃນພວກມັນ. ເປົ້າຫມາຍທີ່ນິຍົມຫຼາຍທີ່ສຸດແມ່ນ: ການຮັບຮູ້ຍີ່ຫໍ້, ການເພີ່ມຍອດຂາຍ, ດຶງດູດລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງ, ແລະການຂະຫຍາຍຕົວຂອງຜູ້ຕິດຕາມໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ. ບາງສ່ວນຂອງເປົ້າຫມາຍເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນງ່າຍຕໍ່ກັບປະລິມານຫຼາຍກ່ວາຄົນອື່ນ. ດັ່ງນັ້ນ, ໃນປັດຈຸບັນໂດຍຫຍໍ້ກ່ຽວກັບຂັ້ນຕອນຕົ້ນຕໍຂອງການເປີດຕົວການໂຄສະນາການໂຄສະນາ.step ການກໍານົດຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍກ່ອນທີ່ທ່ານຈະເລີ່ມຕົ້ນການໂຄສະນາການຕະຫຼາດອອນໄລນ໌, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ຢ່າງຊັດເຈນວ່າຜູ້ຊົມທີ່ທ່ານຈະເຮັດວຽກກັບໃຜ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະເກັບກໍາຂໍ້ມູນດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ສິ່ງທີ່ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງເຮັດສໍາລັບການດໍາລົງຊີວິດ; ສະຖານະພາບການແຕ່ງງານຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຍັງ, ອາຍຸ; ເຂົາເຈົ້າສົນໃຈຫຍັງ, ເຂົາເຈົ້າມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນກ່ຽວກັບຫຍັງ? ເວັບໄຊທ໌ໃດທີ່ພວກເຂົາໄປຢ້ຽມຢາມໃນອິນເຕີເນັດ, ສໍາລັບ. ຈຸດປະສົງອັນໃດ;ເນື້ອຫາປະເພດໃດມີຄຸນຄ່າສູງສຸດ. ແຫຼ່ງຂໍ້ມູນແມ່ນ Googleຫນຶ່ງໃນແຫຼ່ງຂໍ້ມູນທີ່ດີທີ່ສຸດແມ່ນ google analytics. ໂດຍການເຊື່ ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ອມຕໍ່ເວທີນີ້ກັບເວັບໄຊທ໌, ທ່ານສະເຫມີສາມາດໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນພື້ນຖານກ່ຽວກັບຜູ້ມາຢ້ຽມຢາມ. ຖ້າທ່ານກໍາລັງເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການສົ່ງເສີມບັນຊີໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ທ່ານສາມາດຂະຫຍາຍຂໍ້ມູນຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານໂດຍໃຊ້ບໍລິການເຊັ່ນ: minter.io, buffer: ເຄື່ອງມືສື່ມວນຊົນສັງຄົມ, ແລະຄ້າຍຄືກັນ. ຂັ້ນຕອນການພັດທະນາຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມໃນທຸລະກິດໃດກໍ່ຕາມ, ຄວາມສໍາເລັດບໍ່ໄດ້ມາກັບຜູ້ທີ່ປະຕິບັດ chaotically. ພຽງແຕ່ຍຸດທະສາດທີ່ຊັດເຈນຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຫັນວ່າໃນຂັ້ນຕອນຂອງການພັດທະນາບໍລິສັດຂອງທ່ານຢູ່ບ່ອນໃດ, ບ່ອນທີ່ຈະຍ້າຍອອກໄປຕໍ່ໄປ. ການສ້າງຍຸດທະສາດແມ່ນສໍາຄັນບໍ່ພຽງແຕ່ໃນເວລາປະຕິບັດແລະປັບປຸງແຜນການຂອງທ່ານ, ແຕ່ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນໂດຍສະເພາະໃນເວລາທີ່ທ່ານພົບກັບສິ່ງທ້າທາຍແລະອຸປະສັກ.
ຈ່າຍໃຫ້ເມື່ອພັດທະນາດັ່ງນັ້ນ, ສິ່ງທີ່ທ່ານຄວນເອົາໃຈໃສ່ໃນເວລາທີ່ການພັດທະນາຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມການອອນໄລນ໌: ສ້າງເປົ້າຫມາຍ smart, i.e. ສະເພາະ, ສາມາດວັດແທກໄດ້, ບັນລຸໄດ້, ຄວາມຫມາຍແລະກໍານົດເວລາ; ກວດເບິ່ງວ່າຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດກ່ຽວຂ້ອງກັບ ps ອື່ນໆຂອງສ່ວນປະສົມການຕະຫຼາດ (ຜະລິດຕະພັນ, ສະຖານທີ່. , ລາຄາ);ກໍານົດ metrics ເພື່ອວັດແທກຜົນສໍາເລັດຂອງເປົ້າຫມາຍ. ຕົວຢ່າງ: ຖ້າເປົ້າຫມາຍສໍາຄັນຂອງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ແມ່ນເພື່ອເພີ່ມການຈະລາຈອນ, ຫຼັງຈາກນັ້ນທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບການຈະລາຈອນ, ແຫຼ່ງການຈະລາຈອນ, ຄໍາສໍາຄັນທາງອິນຊີ, ແລະອື່ນໆ; ສ້າງງົບປະມານ; ຄິດໂດຍຜ່ານແຜນການທີ່ຊັດເຈນໃນແຕ່ລະຊ່ອງທາງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌; ຖ້າການເງິນອະນຸຍາດໃຫ້, ວາງແຜນການໂຄສະນາຂ້າມຊ່ອງທາງ. ໃນສ່ວນສຸດທ້າຍຂອງຂັ້ນຕອນນີ້, ຄິດກ່ຽວກັບຂໍ້ຄວາມທີ່ເຈົ້າຈະເຂົ້າເຖິງແຕ່ລະພາກສ່ວນຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ປະຊາຊົນຈະບໍ່ເອົາໃຈໃສ່ການໂຄສະນາຖ້າມັນບໍ່ມີເນື້ອຫາທີ່ມີອໍານາດທີ່ຈະດຶງດູດຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍແລະເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາຕ້ອງການຮຽນຮູ້ເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບບໍລິສັດ.
|