Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

ເຮັດວຽກເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນ...

[複製鏈接]

1

主題

0

好友

20

積分

实习

Rank: 1

該用戶從未簽到

跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2024-11-10 17:43:27 |只看該作者 |倒序瀏覽

ກ່ອນທີ່ທ່ານຈະເລີ່ມຕົ້ນການເຮັດວຽກຂອງທ່ານ, ກໍານົດເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນ. ມີທາງເລືອກທີ່ນັບບໍ່ຖ້ວນ, ແຕ່ຖ້າທ່ານພະຍາຍາມແກ້ໄຂບັນຫາຫຼາຍເກີນໄປໃນເວລາດຽວກັນ, ທ່ານຈະບໍ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດໃນພວກມັນ. ເປົ້າຫມາຍທີ່ນິຍົມຫຼາຍທີ່ສຸດແມ່ນ: ການຮັບຮູ້ຍີ່ຫໍ້, ການເພີ່ມຍອດຂາຍ, ດຶງດູດລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງ, ແລະການຂະຫຍາຍຕົວຂອງຜູ້ຕິດຕາມໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ. ບາງສ່ວນຂອງເປົ້າຫມາຍເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນງ່າຍຕໍ່ກັບປະລິມານຫຼາຍກ່ວາຄົນອື່ນ. ດັ່ງນັ້ນ, ໃນປັດຈຸບັນໂດຍຫຍໍ້ກ່ຽວກັບຂັ້ນຕອນຕົ້ນຕໍຂອງການເປີດຕົວການໂຄສະນາການໂຄສະນາ.step ການກໍານົດຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍກ່ອນທີ່ທ່ານຈະເລີ່ມຕົ້ນການໂຄສະນາການຕະຫຼາດອອນໄລນ໌, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ຢ່າງຊັດເຈນວ່າຜູ້ຊົມທີ່ທ່ານຈະເຮັດວຽກກັບໃຜ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະເກັບກໍາຂໍ້ມູນດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ສິ່ງທີ່ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງເຮັດສໍາລັບການດໍາລົງຊີວິດ; ສະຖານະພາບການແຕ່ງງານຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຍັງ, ອາຍຸ; ເຂົາເຈົ້າສົນໃຈຫຍັງ, ເຂົາເຈົ້າມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນກ່ຽວກັບຫຍັງ? ເວັບໄຊທ໌ໃດທີ່ພວກເຂົາໄປຢ້ຽມຢາມໃນອິນເຕີເນັດ, ສໍາລັບ. ຈຸດປະສົງອັນໃດ;ເນື້ອຫາປະເພດໃດມີຄຸນຄ່າສູງສຸດ.
ແຫຼ່ງຂໍ້ມູນແມ່ນ Google
ຫນຶ່ງໃນແຫຼ່ງຂໍ້ມູນທີ່ດີທີ່ສຸດແມ່ນ google analytics. ໂດຍການເຊື່ ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ອມຕໍ່ເວທີນີ້ກັບເວັບໄຊທ໌, ທ່ານສະເຫມີສາມາດໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນພື້ນຖານກ່ຽວກັບຜູ້ມາຢ້ຽມຢາມ. ຖ້າທ່ານກໍາລັງເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການສົ່ງເສີມບັນຊີໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ທ່ານສາມາດຂະຫຍາຍຂໍ້ມູນຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານໂດຍໃຊ້ບໍລິການເຊັ່ນ: minter.io, buffer: ເຄື່ອງມືສື່ມວນຊົນສັງຄົມ, ແລະຄ້າຍຄືກັນ. ຂັ້ນຕອນການພັດທະນາຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມໃນທຸລະກິດໃດກໍ່ຕາມ, ຄວາມສໍາເລັດບໍ່ໄດ້ມາກັບຜູ້ທີ່ປະຕິບັດ chaotically. ພຽງແຕ່ຍຸດທະສາດທີ່ຊັດເຈນຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຫັນວ່າໃນຂັ້ນຕອນຂອງການພັດທະນາບໍລິສັດຂອງທ່ານຢູ່ບ່ອນໃດ, ບ່ອນທີ່ຈະຍ້າຍອອກໄປຕໍ່ໄປ. ການສ້າງຍຸດທະສາດແມ່ນສໍາຄັນບໍ່ພຽງແຕ່ໃນເວລາປະຕິບັດແລະປັບປຸງແຜນການຂອງທ່ານ, ແຕ່ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນໂດຍສະເພາະໃນເວລາທີ່ທ່ານພົບກັບສິ່ງທ້າທາຍແລະອຸປະສັກ.


ຈ່າຍໃຫ້ເມື່ອພັດທະນາ
ດັ່ງນັ້ນ, ສິ່ງທີ່ທ່ານຄວນເອົາໃຈໃສ່ໃນເວລາທີ່ການພັດທະນາຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມການອອນໄລນ໌: ສ້າງເປົ້າຫມາຍ smart, i.e. ສະເພາະ, ສາມາດວັດແທກໄດ້, ບັນລຸໄດ້, ຄວາມຫມາຍແລະກໍານົດເວລາ; ກວດເບິ່ງວ່າຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດກ່ຽວຂ້ອງກັບ ps ອື່ນໆຂອງສ່ວນປະສົມການຕະຫຼາດ (ຜະລິດຕະພັນ, ສະຖານທີ່. , ລາຄາ);ກໍານົດ metrics ເພື່ອວັດແທກຜົນສໍາເລັດຂອງເປົ້າຫມາຍ. ຕົວຢ່າງ: ຖ້າເປົ້າຫມາຍສໍາຄັນຂອງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ແມ່ນເພື່ອເພີ່ມການຈະລາຈອນ, ຫຼັງຈາກນັ້ນທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບການຈະລາຈອນ, ແຫຼ່ງການຈະລາຈອນ, ຄໍາສໍາຄັນທາງອິນຊີ, ແລະອື່ນໆ; ສ້າງງົບປະມານ; ຄິດໂດຍຜ່ານແຜນການທີ່ຊັດເຈນໃນແຕ່ລະຊ່ອງທາງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌; ຖ້າການເງິນອະນຸຍາດໃຫ້, ວາງແຜນການໂຄສະນາຂ້າມຊ່ອງທາງ. ໃນສ່ວນສຸດທ້າຍຂອງຂັ້ນຕອນນີ້, ຄິດກ່ຽວກັບຂໍ້ຄວາມທີ່ເຈົ້າຈະເຂົ້າເຖິງແຕ່ລະພາກສ່ວນຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ປະຊາຊົນຈະບໍ່ເອົາໃຈໃສ່ການໂຄສະນາຖ້າມັນບໍ່ມີເນື້ອຫາທີ່ມີອໍານາດທີ່ຈະດຶງດູດຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍແລະເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາຕ້ອງການຮຽນຮູ້ເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບບໍລິສັດ.

回復

使用道具 舉報

高級模式
B Color Image Link Quote Code Smilies |上傳

QQ|雲端vps主機|免費論壇|联系QQ799984224|Archiver|交流论坛

GMT+8, 2024-11-21 15:28 , Processed in 0.062931 second(s), 22 queries .

抗攻擊 by GameHost X2.5 Licensed

© 2001-2012 Comsenz Inc.

回頂部 一粒米 | 中興米 | 論壇美工 | 設計 抗ddos | 天堂私服 | ddos | ddos | 防ddos | 防禦ddos | 防ddos主機 | 天堂美工 | 設計 防ddos主機 | 抗ddos主機 | 抗ddos | 抗ddos主機 | 抗攻擊論壇 | 天堂自動贊助 | 免費論壇 | 天堂私服 | 天堂123 | 台南清潔 | 天堂 | 天堂私服 | 免費論壇申請 | 抗ddos | 虛擬主機 | 實體主機 | vps | 網域註冊 | 抗攻擊遊戲主機 | ddos |